O firmie

Dlaczego powstał MapTek?

Brak profesjonalnych narzędzi do tuningu i wyspecjalizowanych tunerów  na rynku polskim zajmujących się remapami w największym stopniu przyczynił się do powstania firmy Maptek. Działamy od 2001 roku , wcześniej zdobywając doświadczenie w tworzeniu programów do turbodiesli od roku 1998.

Czym się zajmujemy?

Tworzeniem własnych  programów, remapów seryjnych  ECU jak i standalone dla silników spalinowych  oraz kompletnych zestawów tuningowych tzw performance przeznaczonych dla Subaru i Mitsubishi,Mazda, Nissan.Zapraszamy na nasze wyspecjalizowane strony.
Prowadzimy bazę danych nagrań parametrów pracy silników od małych do zaawansowanych modyfikacji; w chwili obecnej jest to zbiór około 50000 nagrań.W celu przeprowadzenia udanej modyfikacji niezbędna jest spora wiedza diagnostyczna praktyczna jak  i teoretyczna.


Dokładnie monitorujemy wszelkie zmiany - przed, po i co najważniejsze, w trakcie modyfikacji... Dzięki dodatkowemu interfacowi oraz oczujniowaniu posiadamy możliwość odczytów nagrań z dodatkowych czujników, np. szerokopasmowej sondy Lambda,czujniak stuków, czujnika temperatury powietrza doładowującego za intercoolerem i wielu innych..


Uzyskaliśmy wieloletnie doświadczenie ( działamy od 1997 rok) , które jest podstawą dobrej firmy tunerskiej.

Pracujemy na legalnych wersjach oraz sprzęcie  Winols , Ecutek , Dimsport , OBD tuning, Syvecs.

Wspólnie i dzięki   Ecutek tworzymy dopracowany bezpieczny   remap  oem ECU Subaru,remap oem ECU Mitsubishi, remap oem ECU Nissan GTR R35 ,Juke, Ford RS ,BMW z silnikami N55 i S55   oraz wdrażamy i testujmey unikatowe rozwiązanami np  ecutek racerom.

 

Jesteśmy przedstawiciel firm Ecutek, Cosworth , Milltek performance, LateralPerformance, Zen Performance, Tuning Box, Hayward &Scott, Kleemann, KillerBMotorsport, MSI.

 

Dla osób pragnących znakomitych osiągów i bezpieczeństwa poprzez precyzyjne i indywidualne zestrojenie elektroniki silnika więcej... W celu poprawy EKONOMII. Optymalizacja zmniejszająca zużycie paliwa przy jednoczesnej poprawie dynamiki i elastyczności więcej... Modyfikacje Subaru Impreza, Legacy, Forester, BRZ, Mitsubishi evo5-10, Pajero,L200, Colt CZT, Nissan GTR, Juke, Toyota FT86, Mazda 2,3DISI, Ford RS, BMW z silnikami N55 , S55 ...