Focus
Samochody » Ford » Focus »CHIPTUNING DIESEL
Pojemność silnika | Moc seria | Moment obrotowy seria | Moc zmodyfikowana | Mo zmodyfikowany | Cena netto |
1,6 TDCI | 90KM | 204Nm | 110KM | 245Nm | 1 500 zł |
1,6 TDCI | 109KM | 240Nm | 130KM | 280Nm | 1 500 zł |
1,8 TDDI | 90KM | 200Nm | 110KM | 240Nm | 1 500 zł |
1,8 TDCI | 100KM | 240Nm | 120KM | 280Nm | 1 500 zł |
1,8 TDCI | 115KM | 250Nm | 135KM | 290Nm | 1 500 zł |
1,8 TDCI | 115KM | 280Nm | 135KM | 325Nm | 1 500 zł |
2,0 TDCI | 136KM | 320Nm | 165KM | 380Nm | 1 900 zł |
2,2 TDCI | 175KM | 400Nm | 205KM | 470Nm | 1 900 zł |
MODUŁY ZEWNETRZNE TUNINGBOX
Pojemność silnika | Moc seria | Moment obrotowy seria | Moc zmodyfikowana | Mo zmodyfikowany | Cena brutto |
1,6 TDCI | 90KM | 204Nm | 105KM | 240Nm | 2 904 zł |
1,6 TDCI | 109KM | 240Nm | 125KM | 280Nm | 2 850 zł |
1,8 TDDI | 75KM | 170Nm | 90KM | 205Nm | 2 850 zł |
1,8 TDDI | 90KM | 200Nm | 110KM | 240Nm | 2 850 zł |
1,8 TDCI | 100KM | 240Nm | 115KM | 280Nm | 2 050 zł |
1,8 TDCI | 115KM | 250Nm | 130KM | 295Nm | 2 050 zł |
2,0 TDCI | 110KM | 275Nm | 130KM | 320Nm | 2 050 zł |
2,0 TDCI | 136KM | 320Nm | 155KM | 365Nm | 2 050 zł |
1,6 C-Max TDCI | 90KM | 204Nm | 105KM | 240Nm | 2 850 zł |
1,6 C-Max TDCI | 109KM | 240Nm | 125KM | 280Nm | 2 850 zł |
1,8 C-Max TDCI | 110KM | 275Nm | 130KM | 320Nm | 2 050 zł |
2,0 C-Max TDCI | 136KM | 320Nm | 155KM | 365Nm | 2 050 zł |
2,0 C-Max TDCI | 136KM | 320Nm | 155KM | 365Nm | 2 050 zł |
Focus -1.8 TDCI 115KM/250Nm
Warunki atmosferyczne
18 °C sucho, z przejaśnieniami, 1015 hPa
18 °C sucho, z przejaśnieniami, 1015 hPa
Osiągi | Przed modyfikacją | Po modyfikacji | Zysk |
0-100 km/h | 12,2 s | 10,6 s | 1,6 s |
80-120 km/h (4 bieg) | 10,2 s | 7,3 s | 2,9 s |
80-120 km/h (5 bieg) | 13,9 s | 10,5 s | 3,4 s |
80-140 km/h (5 bieg) | 23,5 s | 16,8 s | 6,7 s |