Golf V
Samochody »
VW
»
Golf V
»
Pojemność silnika | Moc seria | Moment obrotowy seria | Moc zmodyfikowana | Mo zmodyfikowany | Cena netto |
1,9 TDI | 90KM | 210Nm | 115KM | 260Nm | 1 130 zł |
1,9 TDI | 105KM | 250Nm | 135KM | 310Nm | 1 200 zł |
2,0 TDI | 140KM | 320Nm | 170KM | 385Nm | 1 400 zł |
2,0 TDI | 170KM | 350Nm | 205KM | 410Nm | 1 500 zł |
Pojemność silnika | Moc seria | Moment obrotowy seria | Moc zmodyfikowana | Mo zmodyfikowany | Cena netto |
1,4 TFSI | 160KM | 240Nm | 180KM | 270Nm | 1 640 zł |
1,4 TFSI | 170KM | 240Nm | 190KM | 270Nm | 2 050 zł |
2,0 TFSI | 200KM | 280Nm | 235KM | 340Nm | 2 050 zł |
2,0 TFSI | 200KM | 280Nm | 250KM | 350Nm | 7 000 zł z wydechem Milltek |
2,0 TFSI | 200KM | 280Nm | 280KM | 400Nm | piotr@kocar.pl |
MODUŁY ZEWNĘTRZNE TUNINGBOX
Pojemność silnika | Moc seria | Moment obrotowy seria | Moc zmodyfikowana | Mo zmodyfikowany | Cena brutto |
V 1.9 TDI Injector Pump | 90KM | 210Nm | 120KM | 270Nm | 2 850 zł |
V 1.9 TDI | 105KM | 250Nm | 135KM | 310Nm | 2 850 zł |
V 2.0 TDI | 136KM | 320Nm | 170KM | 380Nm | 2 850 zł |
V 2.0 TDI | 140KM | 320Nm | 174KM | 380Nm | 2 850 zł |
V 2.0 TDI DPF | 140KM | 320Nm | 174KM | 380Nm | 2 850 zł |
Golf V -1,9 TDI, 90KM/210Nm, 5-biegowy
Warunki atmosferyczne
22°C, deszcz, 994 hPa
Osiągi | Przed modyfikacją | Po modyfikacji | Zysk |
0-100 km/h | 12,0 s | 9,5 s | 2,5 s |
80-120 km/h (4 bieg) | 11,0 s | 7,5 s | 3,5 s |
80-120 km/h (5 bieg) | 13,9 s | 10,0 s | 3,9 s |
80-140 km/h (5 bieg) | 22,7 s | 16,0 s | 6,7 s |
Golf V -1,9TDI; 105KM/250Nm, 5-biegowy
Warunki atmosferyczne
8°C, pochmurnie, sucho, 1015hPa
Osiągi | Przed modyfikacją | Po modyfikacji | Zysk |
0-100 km/h | 10,6 s | 8,8 s | 1,8 s |
80-120 km/h (4 bieg) | 8,6 s | 6,9 s | 1,7 s |
80-120 km/h (5 bieg) | 11,0 s | 9,4 s | 1,6 s |
80-140 km/h (5 bieg) | 18,3 s | 14,7 s | 3,6 s |
Golf V GT -2,0TDI; 140KM/320Nm; 6-biegowy
Warunki atmosferyczne
27°C, sucho, pochmurnie, 1016hPa
Osiągi | Przed modyfikacją | Po modyfikacji | Zysk |
0-100 km/h | 9,6 s | 8,6 s | 1,0 s |
80-120 km/h (4 bieg) | 7,4 s | 5,9 s | 1,5 s |
80-120 km/h (5 bieg) | 9,2 s | 8,0 s | 1,2 s |
80-140 km/h (5 bieg) | 14,0 s | 12,0 s | 2,0 s |
Golf V GTI -2,0 TFSI; 200KM/280Nm; 6-biegowy
Warunki atmosferyczne
20°C, sucho, pochmurnie, 1013hPa
Osiągi | Przed modyfikacją | Po modyfikacji | Różnica |
0-100 km/h | 7,5 s | 7,0 s | 0,5 s |
100-160 km/h | 9,4 s | 8,2 s | 1,2 s |
100-200 km/h | 23,5 s | 19,0 s | 4,5 s |
Golf V + wydech Milltek -2,0TFSI, 200KM, DSG
Warunki atmosferyczne
10°C, pogodnie, sucho, 1016hPa
Osiągi | Przed modyfikacją | Po modyfikacji | Zysk |
0-100 km/h | 7,6 s | 6,5 s | 1,1 s |
100-160 km/h | 9,8 s | 7,9 s | 1,9 s |
100-200 km/h | 26,0 s | 18,1 s | 7,9 s |