Leon
Samochody » Seat » Leon »CHIPTUNING DIESEL
Pojemność silnika | Moc seria | Moment obrotowy seria | Moc zmodyfikowana | Mo zmodyfikowany | Cena netto |
1,9 TDI | 90KM | 210Nm | 115KM | 270 Nm | 1 230 zł |
1,9 TDI | 105KM | 250Nm | 140KM | 300 Nm | 1 230 zł |
1,9 TDI | 110KM | 235Nm | 135KM | 285 Nm | 1 320 zł |
1,9 TDI | 130KM | 310Nm | 156KM | 370 Nm | 1 320 zł |
1,9 TDI | 150KM | 320Nm | 180KM | 370 Nm | 1 480 zł |
2,0 TDI | 140KM | 320Nm | 170KM | 380Nm | 1 480 zł |
CHIPTUNING BENZYNA
Pojemność silnika | Moc seria | Moment obrotowy seria | Moc zmodyfikowana | Mo zmodyfikowany | Cena netto |
1,8T | 180KM | 235Nm | 200KM | 285Nm | 1 730 zł |
1,8T | 225KM | 280Nm | 250KM | 360Nm | 1 890 zł |
1,8T | 180KM | 235Nm | 250KM | 330Nm | piotr@kocar.pl |
1,8T | 225KM | 280Nm | 290KM | 390Nm | piotr@kocar.pl |
1,8 TFSI | 160KM | 250Nm | 185KM | 295Nm | 1 640 zł |
2,0T | 185KM | 270Nm | 235KM | 340Nm | 2 050 zł |
2,0 TFSI | 200KM | 280Nm | 245KM | 330Nm | 2 050 zł |
2,0T | 200KM | 280Nm | 250KM | 350Nm | 7 000 zł z wydechem Miltek |
2,0T | 200KM | 280Nm | 280KM | 400Nm | piotr@kocar.pl |
2,0T | 240KM | 300Nm | 300KM | 390Nm | 2 300 zł |
MODUŁY ZEWNĘTRZNE TUNINGBOX
Pojemność silnika | Moc seria | Moment obrotowy seria | Moc zmodyfikowana | Mo zmodyfikowany | Cena brutto |
1,9 TDI do 2004 | 90KM | 210Nm | 110KM | 255 Nm | 1 850 zł |
1,9 TDI od 2005 | 90KM | 210Nm | 110KM | 255 Nm | 2 850 zł |
1,9 TDI | 100KM | 240Nm | 118KM | 280Nm | 2 500 zł |
1,9 TDI | 105KM | 250Nm | 130KM | 290 Nm | 2 850 zł |
1,9 TDI | 110KM | 235Nm | 130KM | 275 Nm | 1 850 zł |
1,9 TDI | 130KM | 310Nm | 150KM | 355 Nm | 2 500 zł |
1,9 TDI | 150KM | 320Nm | 170KM | 360 Nm | 2 500 zł |
2,0 TDI | 140KM | 320Nm | 160KM | 370Nm | 2 850 zł |
1.9 TDI from 2005 Injector Pump | 90KM | 210Nm | 120KM | 270Nm |
Leon -1.9 TDI 105KM/250Nm 5bieg.
Warunki atmosferyczne
32 °C sucho, z przejaśnieniami, 1009 hPa
32 °C sucho, z przejaśnieniami, 1009 hPa
Osiągi | Przed modyfikacją | Po modyfikacji | Zysk |
0-100 km/h | 12,2 s | 10,6 s | 1,6 s |
80-120 km/h (4 bieg) | 9,1 s | 7,1 s | 2,0 s |
80-120 km/h (5 bieg) | 12,3 s | 9,4 s | 2,9 s |
80-140 km/h (5 bieg) | 20,8 s | 14,8 s | 6,0 s |