Range Rover

Samochody »  Land Rover  »  Range Rover  » 


CHIPTUNING DIESEL


Pojemność silnika Moc seria Moment obrotowy seria Moc zmodyfikowana Mo zmodyfikowany Cena netto
2,5 TD5 122KM300Nm 145KM350Nm 1 900 zł
2,7 TD 190KM440Nm 230KM510Nm 1 900 zł
3,0 TD6 177KM390Nm 215KM460Nm 1 900 zł
3,0 TD V6 245KM 500Nm 290KM 600Nm 2 500 zł
3,6 TD V8 271KM640Nm 315KM725Nm 2 000 zł





MODUŁY ZEWNĘTRZNE TUNINGBOX


Pojemność silnika Moc seria Moment obrotowy seria Moc zmodyfikowana Mo zmodyfikowany Cena brutto
2,5 DES 136KM 270Nm 160KM 320Nm 1 850 zł
2,7 SPORT TD6 190KM 440Nm 210KM 500Nm 2 050 zł
2,9 TD6 177KM 390Nm 200KM 440Nm 1 850 zł
3,0 TD6 211KM 500Nm 240KM 580Nm 2 050 zł
3,0 TD6 245KM 500Nm 280KM 580Nm 2 050 zł
3,0 TD6 280KM 500Nm 320KM 580Nm 2 050 zł
3,7 TDV8 271KM 640Nm 305KM 710Nm 2 050 zł
 

 

Range Rover -3,6D; 271KM/640Nm

Warunki atmosferyczne
-7°C, sucho, 1020hPa

OsiągiPrzed modyfikacjąPo modyfikacjiZysk
0-100 km/h9,5 s8,1 s1,4 s
80-120 km/h7,9 s6,6 s1,3 s
80-140 km/h12,4 s10 s2,4 s


 

RANGE ROVER -3.6D V8 DPF+ECOTUNING

Warunki atmosferyczne
temp 7oC, sucho, z przejaśnieniami, 1019hPa

Usunięto filtr cząstek stałych i przeprowadzono modyfikację ekonomiczną. Samochód zyskał lepszą sprawność, reakcję na pedał gazu i dynamikę, a w kieszeni użytkownika zostaje parę/lub naście złotych co 100 km. Filtr DPF był sprawny, lecz zmuszał do coraz częstszych wizyt w ASO (każda kilkaset złotych). Został wymontowany w sposób pozwalający na ponowny montaż oczywiście z możliwością powrotu do oprogramowania uzbrojonego w funkcje filtra.


 

Range Rover Sport -2,7D; 190KM/440Nm; automat

Warunki atmosferyczne
24°C, sucho, 1012hPa

OsiągiPrzed modyfikacjąPo modyfikacjiZysk
0-100 km/h12,9 s12,0 s0,9 s
80-120 km/h10,2 s9,0 s1,2 s
80-140 km/h17,0 s14,5 s2,5 s





connection error